Anneannean geçmiş olsun bu durumla karşılaşan çok annemiz var burada. Bı karar varmak zor . İmtihanimizi seçmek zor. Nasıl hissettiğini biliyorum anlıyorum. 25 haftalık vedalaştik🥀 kızımla. 7 ay oldu. 🥀
Beyninde ve kalbinde sorun cok büyüktü.
Başka doktorlara da gozuktunuz mu görüş alın mutlaka .
Bizde ultroson bulgusu yeterliydi🥀 .
Rabbim gönlünuze ferahlık versin .
Kendinizi suçlamayın, 💔
siz ve eşiniz doğru kararı verecek olansiniz. Hakkınizda hayırlısı olsun🕊️