Hanımlar merhaba bugün dr kontrolüne gittim kalp atışı duymak ıcın dr son adet tarıhıme göre 39 günlük gebelıgım olduğunu söyledi . Ama kese var bebek yok bir hafta sonra gel tekrar bakalım dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba . Sonradan bebek oluşur mu yada geç dollenme olabılır mı . Bir hafta sonra da benek oluşmazsa kürtaj olmamı söyledi.