gulse boş odanız ve maddi durumunuz uygunsa yapın derim.Ben ilk bebeğim doğmadan odasını yaptım odama da bambu beşik aldım.İlk altı ay benim odamda yattı sonra odasına geçirdim.Hem yanlız yatmaya hemde karanlıkta uyumaya alıştı.Yatağını büyüyen yatak almıştım.Şimdi 4 yaşında kardeşi olmak üzere kendisine tek kişilik yatak yaptırıcam kardeşi de 6 aylık olunca onun büyüyen yatağına geçecek inşallah.Bir an önce beraber yatmaya da alıştırmak istiyorum.Ben aldığıma pişman olmadım.Diğer türlü bir sürü kıyafet, bez, bakım ürünleri koymak için dolap ya da şifonyer şart en iyisi odasının ve düzeninin olması bence