Dilara9422 Merhaba kızlar 1 hafta adetim geçikti ve 2 gün önce bi akıntı geldi pempemsi peçeteye oda ped taktım reglm diye akmadı bile sonra olmadı bidaha test yapsam sonuç çıkarmı bi sonraki regl gününümü beklemeliyim
Dilara9422 Orkidem8 bugün yapacaktım vazgeçtim pempemsi bişey geldi ya acaba diyorum regl o kadsrmıydı sadece arada başım dönüyor mide bulantısı varda hastalık geçirdim grip gibi ondan mı kaldı diyorum
bdlakbrn Dilara9422 olsun anam ben yumurtlamadan beri her gün test tahlil yapıyorum sen diğer adet diyon 😂😂 hadi güzel haberlerle gel inşallah 😂🙏🏻
Dilara9422 Aleyzeee 😁😁 yarına kaldı bacım test yok aldırmadım bugün vazgeçtim diye kasıklarımda da ağrı oluyo arada 😁
Dilara9422 Hizliveofkeli pempemsi akıntı normal mi ki ya 2. Gebeliğim ama onda adet oldum gittim kan verdim hamile olduğumu oğrendim adetten 3 gğn önce hamşle kalmışım misal
Hizliveofkeli Dilara9422 normal sanırım benim gebeliklerimde hiç olmadı ama yerleşme kanaması yaşayanlar ya pembe akıntı ya kahverengi lekelenme şeklinde yaşıyorlar
Dilara9422 Aleyzeee kan veremem köyde otururyorum da ilk bi test yapmam lazım onerdiğiniz test varmı acaba
Aleyzeee Dilara9422 ayıptır söylemesi ben senelerdir çok test yaptım son seneler testi bırakıp direk kan vermeye başladım ama doğru sonuç veren testleri diğer kızlar biliyordur 😂☺️
Ayla1 Dilara9422 önerdiğim test yok ama sabah ilk idrarınla yaptığın testin doğru sonuç olasılığı daha yüksek oluyor diye biliyorum💖
Dilara9422 Emneyldzlarr_50 ya gerçekten benimde öyleydi ya sadece peçeteye geldi bu arada ped taktım hiç bişey yok