Reglim 3 gün gecikmişti evde test yaptım negatifti aynı gün kanda verdim beta hcg 1.20 yani gebe değilsin denildi ama bu ay regl olmadım sadece 3 gün cok hafif kahverenge lekem oldu ama kesin regl olmadım kan yoktu demem o ki reglimi 3 gün gectikçen sonra negatif cıkan sonuc 13 gün geçtikten sonra acaba pozitife dönmüş müdür bu durumu yasayan var mı bugün tam 13 gün geçti bidaha test yaptrsam mı bi akıl verin çatlıcam şişknlkten göğüslerime iğneler batıyo resmen 😣