Kızlar sorum şu, bir sebepten acil hastaneye yatışım olmustu ve sonucu öğrenene kadar durumumun nasıl seyredeceği belli olmadığı için ciğer geliştirici iğne yaptılar 2doz, fakat şüphelenilen rahatsızlık cok şükür ki yokmuş ama böyle bakınca bosuna kortizonlu iğne olmuş oldum gibi bunun bana zararı olur mu? Normalde son raddeye kadar önerılen bir sey değil cok duydum ama böyle bir sey yasayan var mı acaba?