Kızlar 31.haftamın son günlerindeyim. Şu ana kadar çok şükür rahat bi hamilelik geçirdim. 2.3.ay gibi kısa süreli mide bulantım koku hassasiyetim olmuştu ama geçmişti. Birkaç akşamdır yine mide bulantısı geliyor başına gelen var mı nasıl atlattınız bu böyle mi devam edecek yine 🥺