Rmys0 Kızlar ikinci doz aşı Türkiye ye gelmiyor diyor hemsire elimizde yok diyor böyle bişi varmı 10 gündür bekliyorum hala yok ne yapmam lazm
Shnkh Rmys0 bende birinci dozunu oldum bir ay sonra ikinci doz için arayacağını söyledi böyle biseyden bahsetmedi
Rmys0 Tutaste_ bende ilki oldm ikinci icin sürekli soruyorum yok gelmiyor diyor ya 26. Haftadayım birinci yi 20 de oldm bide napacam hic bilmiyorum
Ozge16_ Rmys0 nasıl yaa benim tetanoz aşı zamanı geldiğinde sağlık ocağındaki hemşire arayıp çağırıyor ve 2. dozuda yarın olucam bugün haber verdi yarın gelir misin diye
Rmys0 Ozge16_ ya şaka gibi işte bende anlamadm neden bana böyle bisey dedigini ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum acıkcası