Kahvesever12 bende de tam o haftalarda başladı dediğiniz gibi alt şiş üst normal, ağrı ve yanma çoktu, şu an 35 olduk birkaç gündür ellerde de var, doktoruma sordum tansiyon iyiyse normal dedi :/ bir çözümde bulamadım yukarı kaldırın yastık koyup yatın diyorlar altına