Merhaba kızlar bel ağrım var mide yanması oluyor arada doktor randevuma en son 9 Ocak ta gitmiştim tekrardan gidene kadar 33 haftalık falan olurum o zaman çatı muayenesi falan yapiyolar mı yada herhangi bir şey yapiyolar mı bilginiz var mı yada gittiğim de sormam gereken bir şey