33 haftalık olduk şu an normal doğum için engel yok dönmeye başlamıştı en son çatı muayenesi yapılmadı. Siz kaç haftalıksınız? Çevremdekilere kalırsa nisan gibi doğurucam, onlar hep 40-42 haftada falan doğum yapmıs gec gelmis yani. Benim de kafam karısık acıkcası