Ebrar46 Amin inşallah cnm 😊😍 dogum hakkında valla ben soyke diyeyim iki dogumu yaşamış biri olarak eğer bi sorunun yoksa normal yap derim keşke bende normal doğum yapabilsem ama imkansız diğeri sezeryan oldu mecbur Buda sezeryan olacak yapamam deme inan rabbim sana oyke bi güç veriyor sen Bile inanamazsin bende sezeryandan korkarak girdim çevrem çok korkuttu ağlayarak girdim gülerek ciktim ama sonrasi oturup kalman biraz sor oluyor ister istemez sonuçta dikisin var ama hiçbir kötü durumun yoksa doktorun ne derse onu yap benim imkanım olsa normal yapmak isterim ama yok maalesef rabbim güzel kolay bir doğum nasip etsin inşallah sana