aysenurrkucuk evet ilk doğumum olacak bende konuşmak istiyorum ama erken diye de şimdiden o stresi yaşamak istemiyorum pazartesi kontrol için gideceğim bi cesaret gelirse eğer sormayı düşünüyorum rabbim sezaryen ya da normal doğum nasıl olursa olsun hepimize kolaylık versin inşallah evlatlarımızı sağlıkla kavuştursun ♥️