israaE Kızlar selam, 40+5 te suni ile doğumu başlatalım diyor doktorum. Siz olsanız ne yapardınız? Açılma vs yok çünkü hiç, bide gttikçe kilo alıyor, kakasını yapar diye de korkuyorum
deletedmom43191 israaE suni sancı alan birisi olarak tabiki doktorunu dinle egzersizler eşliğinde çekersen agrini hiç hissetmezsin
Nevin0612 israaE 39+4te 0 sancı ve açılma ile suyum azaldığı için başlattık doğumu biz de ama suni sancı almadım vajinal bir fitil verdi ebeler ve hemen sancım 5 dakikada bir gelmeye başlamıştı doğumum toplam 7 saat sürdü şükürler olsun sağlıkla almıştım bebeğimi kucağıma. İnşallah sizin de dogumunuz su gibi geçer doğum sürecine değil de sonucuna odaklanın suni ya da kendi sancınız fark etmez sonunda dünyanın en güzel şeyine sahip olacaksınız Rabbim kolaylık versin şimdiden ♥️
Nurrrrtek israaE canım benim kizim37 haftalıkti kese delindi suyum gelmeye başladı açılma yoktu suni sancı bağladılar artı ben epilepsi hastasıyim çok riskliydi nöbet geçirme olasigim vardı ama çok şükür hiçbir şey olmadan sağlıkla normal doğum yaptım kızım da sağlıklı doğdu bence doktorunu dinle ve hiç korkma biz de senin için dua edelim❤️
Tugceelanaz israaE 2 doğumumda sunı sancı ile oldu çokta güzeldi Haftan baya ilerlemiş daha fazla bekleyip riske atma Hayırlı doğumlar 🤲🏻
israaE Ayyy hepinize teşekkür ederim içimi rahatlattınız biraz daha inşallah güzel geçer 🙏🏻🙏🏻 destekleriniz için teşekkür ederim❤️
tbmn israaE ilk doğumumda benim de öyleydi 41+3 de suni sancı alarak doğum yaptım bebeğim biraz kaka yapmıştı riske atmayın şimdi ki aklım olsaydı doktor daha önceden yatış vermişti ilk doğum diye korkudan yatmadım suyum gelince gitmiştim fazla geç kalmayın sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza
israaE tbmn teşekkür ederim bende bundan korkuyorum o yüzden pazartesi için okey dedim artık hayırlısıyla sağlıkla gelir inşallah🙏🏻