Yagmurcylal Kızlar iyi akşamlar öğlenden beri belimde ve kasıklarımda sanki regli olucak gibi ağrım var 38+2 deyim sizce doğum sancıları mi?yoksa yaklaşıyor muyum henüz daha
Ayaz_Aybars_mom Yagmurcylal gerçek sancilar belden başlar kasiklara yayılır ver gittikçe şiddeti artar ılık bir duş alın rahatlamazsaniz bilin gerçektir belli aralıklarla gelir dk tutun
Yagmurcylal Ayaz_Aybars_mom bu biraz sürekli devam eden sızı gibi birde midem bulanıyor. Ay bilemedim vallahi 😂
deletedmom43191 Yagmurcylal yani dedikleriniz hakkında pek yorum yapamicam fakat bir nst en iyi cevap olur hepimize
Yagmurcylal daghan_ şuan devamli değilde arada belime ağrı giriyor birde karnımda toplanma ve kasılma fazla