Hayatyordu Merhaba, umarım yazdığımı okursunuz. Ne durumdasınız merak ettim, ben de yarın 36 oluyorum ve bugün doktor suyumun azaldığını, sınırda olduğunu söyledi. Haftaya azalmışsa hiç beklemem, doğuma alırım dedi ki 37’yi bile tamamlayamamış oluyoruz. Çok üzüldüm açıkçası zaten fazla kilo da almamış bu hafta. Küçük doğar ve kuvöze girer diye korkuyorum.