Pinfur10 Ben sezaryen oldum ama ablam 2 çocuğunu 5-10dk içinde doğurdu, hatta ilk yeğenim ablam çatala çıkar çıkmaz fırlamış doktor zor tutmus, herkes ‘hayatımızda gördüğümüz en kolay doğumdu demiş❤️Darısı burada bekleyen tüm arkadaşların başına inşallah