Senasude Haftada erkek demişlerdi pipi diye elimize foto verdi. Şimdi 22. Haftadayız %90 kız dedi artık değişir mi ? Kesin midir sizce
Senasude deletedmom43191 teşekkür ederim umarım değişmez ya hevesim kursağımda kalıyo ne alcamı bilemedim artık
Nzl_1999 deletedmom43191 Senasude 19 kadar hep göstermiyor kız olabilir dediler hatta yüksek oranla 21 dr net erkek dedi ertesi gün başka dr gittim göstermiyor kıza benziyor dedü neye inanacağımı şaştm
deletedmom43191 Senasude 😆😆😆 tamam işte altın kutusu belli oluyor prensesin 😆😆😆 sağlıkla gelsin tatlı prenses
deletedmom43191 Elifmelis45 😆😆😆 dümdüz görüntü olunca sağ dudak orta çizgi sol dudaktan anlaşılıyor yani çizgi denilen o 😆
Elifmelis45 deletedmom43191 ewt mantıken ole oluyo bazen yandan da 3 cızgı goruyorum dıyolar ondan sorayım dedım😊
Elifmelis45 deletedmom43191 bende 12 haftalık gebeyım 11 haftada doktr erkek tahmınınde bulundu ama 12 de devlete gıttım solemedıler biraz daha bekleyim dedım kesınlesmesı ıcın 😊burda yorumları okuyunca İnsan neye ınancagını sasryoı cinsiyet degısenlerı
deletedmom43191 Elifmelis45 özel pek yanilmiyor bende 3 gebeligimde sırasıyla 13 11 9 haftada öğrendim hepside doğru çıktı
Saadet Bana da 16 haftalıkken kız denildi değişir mi acaba ? 😅 çok sevinmiştim birşeyler alacaktım şimdi detaylıda bekleyeceğim 😀
Elifmelis45 Kirazdere ınan hiç bilmiyorum hanı doktorda solemedı bsy 11 haftada cınsıyet ıcın erken ama bellı mıdır dedım bacak arasına baktı dik bır cıkıntı gordu erkek olabılır dedı bıdahada gıtmedım haftaya gıtcem
Elifmelis45 Kirazdere 17 haftalıga kadar doktor nasıl gorememiş bu benim 3.hamileliğim kızımı 14 haftada oğlumu 10. Haftada ozelde ogrendım