Gmoli ben belirti aramadım, çünkü belirti arayınca buluyorsun gerçekten psikolojik olarak
Ama ben bu gebeliğimde yoğun kaşık ve bel ağrısı yaşıyorum ben 22 sinde öğrendim
Ama kasık Ağrım 18 inde başlamıştı mesela
Motora binmiştim hava soğuktu üşüttüm sanmıştım sanırım gebeliktenmiş ordan hatırlıyorum