Kızlar merhaba, adet gecikmemden 1 gün sonra sabah test yaptım pozitif çıkmıştı öğleden sonra yaptığım negatif çıktı emin olmak için sabah yine test yaptım oda pozitif çıktı ama öğleden sonra adet oldum. Üzerine görmüş olabilirsin dediler ama bu sabah test yaptığımda negatif çıktı kan testi vermedim henüz sizce sonuç nedir? Testleri yükleyecektim ama yapamadım