Kızlar merhaba şuan en son regl donemime göre 34 haftalık oldum bugün doktor kontrolüne gittiğimde bebeğimin 1 buçuk hafta geriden geldiğini söyledi yani 32 buçuk haftalık görünüyor ultrasonda kilosuda 1.860 3 hafta sonra tekrar çağırdı vitamin yazdı kan ilacı vs verdi bende kendi kendimi suçlu hissediyorum acaba ben mi bakamıyorum benmi besleyemiyorum diye benimle aynı durumu yaşayıp ya sonrasında bebeği kendi haftasiyla uyumu yakalaması oldumu benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim