Emooss Kizlar iki gundur dis agrisindan oluyorum ya karanfil falan ise yaramiyo var mi agriyi siziyi dindirecek cozum ? 31 haftaligiz dis dr gidemem islem yaptiramam cunku erken dogum riskimiz var 😑
istkizannesi Emooss erken doğum riskiyle ilgisi varmıymış ki diş işleminin☹️ Bende salı günü çektircem canımdan can gitti. Parol falan içsen?
Elemon Emooss canım ben 34.2 haftalığım. Dişime kanal tedavisi yaptırdım film falan çekmeden. Ama karanfilin kendini koyup üzerine bastırınca biraz uyuşturuyor
Fundaduru istkizannesi ben 2 tane 20lik çektirdim dikişli ameliyat şeklinde. Ama ilk 3 ay düşüğe, son 3 ay erken Doğuma sebep olduğu İçin riskli. 2. Trimesterda sorun olmuyo
Anacsevgidolumelek Fundaduru bende 2 haftadir kivraniyorum ama sakincali diye gitmek istemiyorum 14.haftama girdim gitsem islem olsa sikinti olur mu ki 😰