sevvalpyln ay aynı böyle 39+2de kızımın 4 kilo 100 gr olduğunu söylemişti doktor ve o gün kontrole diye gidip suni sancıyla normal doğum yapmıştım. Çünkü daha fazla bekleyemeyiz ya gün vericm sezeryan olcksn yada suni ile doğum yapcksn deyip kararı bana bırakmıştı gözümde canlandı 2 buçuk sene oldu 🥹❤️ sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲❤️