GAB Merhaba arkadaşlar 17sinde transfer oldum 27sinde kan tahlili verdim ve gebeyim bugün peçeteme pembe kan geldi ve kasığımda ağrı ve dolgunluk var yerleşme kanaması mıdır
deletedmom43191 GAB böyle şeyler doktor muayenesi gerektirir yerlesme de olabilir kese etrafında kanama da olabilir düşük riski de olabilir yani çok sebebi var o yüzden muayene olup progestan başlamalısınız
Orkidem8 GAB hafif pembe ve az ise yerleşmedir canım korkma yoğunlaşırsa kanama ve koyulaşırsa tehlikeli olabilir doktora görünmeni öneririm bu durumda .
GAB Progestan kullanıyorum hem iğne hem fitil tüp bebek olduğu için tekrarı gelmedi şuan hiç bir şey yok sanırım yerleşme