Mercan0652 bende de ayni sorun var doktorum ilaç vermemişti ilk 3 ay. Ben sabahları zeytinyağı incir kayısı falan yiyordum. Bol su iç hiçbiri tam olarak çözüm olmuyor ama en azından iyice kötü olmazsın ve probiyotik içiyordum doktorum ona izin vermişti. Lahana, kabak bu tarz beslen. Benim 4. Ayım bitecek hala aynıyım malesef nazar değmesin sadece bu hafta zorda olsa hergun biraz biraz çıktım tuvalete. Yoksa 3 4 gün hiç gidemediğim oluyordu