123gyb Rosemihra bende Leyla Alakbarovaya gidiyorum 28. Haftadayım doğum yapanlar varsa tecrübeleri için bekleyeyim buralarda
Mmeerrveeee Rosemihra 2022 yılında sezeryan oldum zeynep elmalıydı doktorum ben memnun kalmıştım şimdide aynı hastanede doğum yapmayı düşünüyorum
Semakantar Rosemihra 3 bucuk yil oncede sedef hocaya dogum yaptim yine 26 aralikta 2. Dogumumu gerceklestirdim ayni doktorumla cok memnunum.doktorumdan ve hastaneden
Rosemihra Mmeerrveeee aa çok sevindim . Ben de güveniyorum hastaneye doktoruma ama merak ediyor insan yinede 😌
Mmeerrveeee Rosemihra yani bnim 3 sene geçti o zaman çok ilgililerdi bebeklede brnimlede çok ilgilenmişlerdi emzirme konusu olsun bebek bakımı olsun
Rosemihra Semakantar Benim de sezeryanım olacak haftaya ? Vajinal mi yaptınız yoksa sezeryan mı acaba ? Öneriniz var mı hastaneden genel olarak memnun kaldınız mı 🥰
Rosemihra M-g2118 Canan hocaydı evet bebek gibi ilgileniyor çok seviyorum 2. Olsa yine ona giderim samimi güleç hal hatır sorarken bile içten . Zeynep elmalı bana soğuk geliyor belki o da iyi ama zaten Canan hocayla ikisi önde
Clbaysa34 2020 de Zeynep almalı da normal doğum yapmıştım , 2. Ye hamileyim 1 haftaya kalmaz doğum yaparım , yine Zeynep elmalıya gidiyorum çok da memnunum
Rosemihra Clbaysa34 Zeynep hoca bana soğuk geliyor ya . Daha önce gitmiştim çocuğumuz olmuyordu benim yüzüme çok gaddar konuşmuştu
AnnePankek Ben 2 sene önce Ayşe Şeyma Küçükakca da dogumumu yapmistim sezeryan oldum memnundum doktorumdan da hastanedende. Çok tatlı dilli iyi niyetli ve pozitif bir doktor.
Rosemihra M-g2118 maalesef yoktu . İhtiyacım olmadı . Ama daha öncesi sordum ihtiyacım olursa ne yaparsınız diye Medipollere sevk ediyorlar