Sclscl Kızlar bu hastanede yakın zamanda Doğum yapan varmı ? Bilgi almak istiyorum nasıldır acaba ? Oda tutabiliyomuyum küvez varmı doktorlar nasıl acaba
Usakli64 Sclscl canim dogumu bilemiyorum ama ben bi ara tüp bebek icin gidip geliyordum cok bakımsız aşırı kalabalik ve hijyenik degildi.. Daha sonra evraklarimi toplayip ege üniv gectim.
Selennnnn Selam , hep kötü yprumlar duydum suriyelilerin hastanesi olmuş çok pis ve kötü bir hastane . Doktor ve işlemleri konusunda birşey demek doru olmaz ama imkanın varsa gitmemelisin.