Merhabalar 7+4 günlük tüp bebek ile hamileyim bugün sağ kasığımdan komple bacağıma yayılan bir ağrı var bir kaç saattir geçmedi sizce bu durum normalmidir acaba tedirgin oluyorum bugün biraz annemgille dışarıda kıyafet alışverişi yaptık ayakta çok durdum ondan olabilir mi bir sıkıntı olur mu acaba