Berna2729 23 haftadayım geceden beri karın ağrım devam ediyor sistit enfeksiyon vardı bugün doktor nst bağladı normal dedi sadece endol ve Nidilat verdi kasılma olmaması için enfeksiyon karın ağrısı yapar mı bu haftalar da yada normal mi
Nessee34 Berna2729 doktorun normal dedıyse korkma canım enfeksiyon malesef ağrı yapıyor ama sen ters bır durum olursa doktora gıtmeyı ihmal etme 🌸
petronix Berna2729 Sakin ol şampiyon neden zoruma gitsin ki bu kadar asi konuşmanı gerektirecek bi durum yok 😌
Berna2729 Nessee34 çok teşekkür ederim canım doktor sadece nst için normal dedi ağrı için sadece ilaç verdi inşallah geçer tez zamanda