semahanim Bugün influenza olduğumu öğrendim. Neredeyse 1 aydır çöp atmak dışında evden çıkmamama rağmen… çok ağır geçiyor. Ve gebelikte çok riskli dedi doktor. Hem bebeğe hem size sıkıntı yaratır dedi. Başına gelen var mı ?
myangelson semahanim ne gibi belirtileri var? Test falan mı yapılıyor? Bende dünden beri baya kötü hastayım sabah sağlık ocağına gitmiştim parol ve gargara verdi sadece ateş 38 i geçerse de acile git dedi dün gece de acile gittim orada da kan tahlili idrar yapıldı temiz çıktı 2 tane serum yazdı gönderdi
Deniz2136 Benimde influenza a grubu pozitif çıktı 3 gün ateşim düşmedi acile gittim. Domuz gribi ilacı yazdılar içiyorum mecbur. Ateşim düşmedi çünkü yapacak bişeyim kalmadı