Kalbiminsesi Kizlar ulrtasonda bebegin kafasi 2 hafta onde dedi dr boyle olup norml doguran oldumu dr suan norml doguma engel degil dedi ama 35haftalik suan 40 a kadar ne olur basina gelen varsa yazsn
Kalbiminsesi Ust deletedmom43191 yaaa cok sevindim 2 haftami ondeydi sizinde insan tedirgin oluyor tesekurler
deletedmom43191 Kalbiminsesi evet 2 hafta ondeydi hatta doğduktan sonra sariliktan sebep yoğun bakımda yatarken ultrason mr herseyi çekmişler kafasına sonuçları gayet normal elimde mevcut raporları hala normale göre biraz büyük oluyor kafası sadece ama yaşı ilerledikce vücuduna uyuyor kafa
fatsfats-92 Bana da aynısını dedi 9.5 mm mi cm mi neymiş daha büyüyecek kanaldan geçmez dedi mecburi sezeryan dedi ama 35 de 37 nin başinda gidecem bakalım ne diyecekler sizin kaç mm çıktı
Kalbiminsesi deletedmom43191 peki bunu kacinci haftada dedi size ve doguma kadar hep 2 haftami onde gitti dahada aartis olurmu endisesi var bende bazi postlarda 4 hafta ondeydi fln yazmislarda sizinki hep 2 ile mi devam etti
deletedmom43191 Kalbiminsesi onu hiç hatırlamıyorum 2020 senesindeki şeyi hatirlayamam malesef evet hep ölçümleri 2 hafta ondeydi ama tam ne zaman dendi hiç hatırlamıyorum öyle korkulacak sıkıntı edilecek birsey yok ki hafif kafa büyüklüğü oluyor sadece
Kalbiminsesi deletedmom43191 norml dogurmak istoyorum ilk dogumumda normldi hersey yolunda gider insallah tessekurler
deletedmom43191 Kalbiminsesi inşallah ben yaptiysam sende yaparsın canım tombis bisey olmasına rağmen yaptım sadece 5 dikişim oldu oda ilk doğum olduğu için ıkınmayı beceremedim müdahale ettiler mecbur dikiş oldu 🥰