2 doktor kıza benzettim dedi ama net konuşmadıkları için bir muallak hala 😅 ben yine de kızım diye seviyorum çünkü bence de kız 😍 13+3 olduk bugün, folik asiti bitir dedi doktorum ama bitmesine daha 1 ay var ve ben fazla folik asit kullanmaktan çekiniyorum o yüzden başka bir doktor görüşü daha almayı planlıyorum biri özelde biri devlette takipli gitmek istiyorum nasip olursa 😅