Herkese merhabalar az önce kahverengi lekelenmem oldu ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bişi olmadı şuan da 13 haftalık gebeyim … Aslında bı çok sebebi olabilir dün akşam bı ilişki yaşadım üstüne biraz gribim gece sitmam ve ateşim vardı ayriyetten 2 tane parol içtim araları uzun tabiki ve en önemlisi de oğlumu taşıdım 17 18 kilo hemen hemen bı 10dk kadar kucağımda yürümek zorunda kaldım sizce bunlar sebep olabiliri ve inanılmaz belim agriyo en en başından beri