ceren-123 İlk gebeliğim kızlar normal doğumu bekledim ama hayırlısı böyleymiş ,bize dualarınızda yer verir misiniz? 🌸👼🏻
kbratrkylmz Suni denemedi mi bende 40+2 yim bıraksam şimdi yatış yapacak. İstemedim pazartesiye kadar bekleyelim dedim. Pazartesi olmadı suni en son sezeryan