Ebrumomm Hamileyim bebeğimin kalbi durdu ilk gittiğim devlet hataanesinin dr kalp atışı az var dedi içim rahat etmedi yarım saat sonra gittim özele yok gebelik sonlandı dedi tekrar devlet aciline gittim 3 doktorda kalp atışı göremedi sizce ne yapmalıyım kürtaj diyorlar yarın belli olacak bebek her hafta gittiğimde 6+3 gözüküyor ultrasonda bir an kalbi durdu çok kötüyüm kürtaj zor mu nasil kürtaj oliyim sizce genel mi lokal mi devlette mi özel mi
Baby_B Ebrumomm ilk bebegimi 8 haftalikken kaybettim Özelde anestezi yapildi Hic hissetmeden vakumlu kurtaj olmustum Gecmis olsun Korkulcak bjsey yok,acisi agrisi olmuyor Psikolojimde 1,5 ayda düzelmisti🙏 Rabbim yeniden nasip etti cok sukur ❤️
miniminibebek Ebrumomm deveıtte anestezisiz oldum 10 /12 dk sürdü ama canımdan can çoktı en sın bırakın içerde kalsın dayanamıyorum diye bağırıyordım ve mahremiyet vs sıfır devlette tramva olarak kaldı bende imkanınız varsa özelde olun çok geçmiş olsun 🌸
Baby_B Ebrumomm uyutmuslardi canim genel anestezidir Devlette uyutmuyorlar diye duydum ben ama bi sor Uyumadan bence olma,psikolojik olarak cok zorlanmistim sahsen
tansugl37 Devlette bana anestezisiz yaptılar öldüm öldüm dirildim. Her devlet aynı olur mu bilmiyorum.