Meltemanneolsun Son 3 4 gündür falan karın çevremde ve goguslerimde belimde kasinti olmaya başladı. Karnım büyüyüp catliyor ondan oluyor büyük ihtimalle geriliyor çünkü. Kullanıp memnun kaldığınız trendyoldan sipariş verebilecegim krem ve yağ önerisi alırım 🙏
Seliiiiiiiiin Meltemanneolsun ben bebe yağı kullanıyorum ve çok rahat Çatlamam da olmadı ama yapısal mi bilemiyorum Nemlendirdigi için kasintimi da tamamen aldi
helloandhello Meltemanneolsun yves rocher hindistan cevizi nemlendiricisini kullanıyorum yağ olarak mustela çatlak yağ Memnunum 😍
Meltemanneolsun Seliiiiiiiiin bebe yağı var evde süreyim bari şimdi çok kaşınıyor hissediyorum çatlıyor yani
Melissayda @Meltemanneolsun lierac kullandım hiç çatlamam olmadı kaşıma canım ikinci gebeliğim şimdi tekrar sürmeye başladım
Meltemanneolsun Melissayda kasimamaya çalışıyorum ama dün gece uykumda kasimisin baya bı bebek yağı sürdüm şimdi yarın da o kremden gideyim alayım tatlı tatlı kasiniyo bir de
smnrctnn0 helloandhello yves rocher nemlendirici vücut losyonu olandan mı çatlağa fayda ediyor mu ona göre bende alacaktım onu 😍
Melissayda @Meltemanneolsun ay evet ya gerginleşiyor birde kaşımamak imkansız krem sürünce nemlemdirip rahatlatıyor