Seymaaaa0606 inşallah ondandır gebelik vardır 🤲🏼ben 14 ile öğrenmiştim oğlumu. İkinci kanı vermeden kimyasal bu, bu kadar düşük değer mi olur demişlerdi. Kızımı 7 ile öğrendim yine aynı muameleyi gördüm. Düşük olması sorun değil de yükseliş önemli. Bende farklı birimlerde vermiştim ama sağlıkla yükselmişti ikisi de. Umarım sizinki cihaz farkındandır. Hakkınızda hayırlısı olsun