richgirl10 hahha aynen 😀 hatta bir post görmüştüm iste bebegin kilosu boyu yazılmıştı 2 3 tane dengesiz yazmistiki ay cnmm az degilmi ya gibisinden o kadar sinir olmuştumki koskoca okumuş bilgili doktorlar normal iyi derken burdaki anne adaylari beğenmiyor hatta bazisi sirf bebekleri kilolu iri diye post açıyorlar iste bana az geldide sizinki ne kadar diye halbuki biliyor bebegi haftasindan onde gidiyor😀