Merhaba kızlar, ben ağva şilede yaşıyorum 29 haftalık gebeyim doğumumu sancaktepe ilhan varak hastanesinde yapmayı planlıyorum. Doktor için randevu almak istediğimde en erken 11 şubata veriyor ilk defa kayıt yaptırıcam . Doktorlar beni kabul eder mi 11 şubatta 30+6 oluyorum. Sizin bir fikriniz var mı bu konuda kızlar geç mi kaldım acaba gitmek için??### ![****]