seynepon Bctylm çok geçmiş olsun peki nasıl bir tedavi izlenecek regl mi olunur acaba aslında değeriniz artmıştı🙏🏻 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah♥️
seynepon Bctylm inşallah olumlu haber alırsınız😇 ben yorumlatma şansım yok dr ameliyat günüymüş tek hekim var dün akşam 5 te verdim 340 bugün sabah 9 da verdim 390 olmuş
momBg canım bende de şuan beta yavaş artıyor sanki sende yaşamışsın sanırsam nolur hatırlıyorsan eğer rakam olarak beta değerlerin nasıldı ? Benim iki gün önce 92,5 Bugün 135,2 Aklım karıştı ve bu anı 2.5 yıldır bekliyorum aşırı derecede stres oldum
seynepon momBg merhaba geç gördüm sanırım benimki kimyasal sanmıştık ama dış gebelikle sonuçlandı profilinizi okudum üzülerek söylüyorum ki bebek tutunamayabilir hazırlıklı olun benzer şeyleri yaşamışız, çok kötü günler geçirdim kaybın ne olduğunu biletek yazıyorum ama emin olun sağlıksızsa tutunmaması daha güzeli bana dr öyle demişti vucut bunu fark edip atıyor demişti hamilelik hormonlarım sıfırlanana kadar duygusalmolarak çok kötüydüm 3 şubatta tam kanamam başlamıştı şuan çok iyiyim süreci kabullendim beta artısınız önemli teşhisi en iyi o koyuyuor inşallah güzelliklerle müjdelemirsiniz
momBg seynepon çok teşekkür ederim yani psikolojik olarak kendimi bile anlatamıyorum yani tam hamileliğin sevincindeyken en son 4 gün önce beta 277 di bugün tekrar vereceğim ama yani iki gündür de kanamam var doktor progesteron da vermedi regl gibi az ağrım oluyor sanırsam düşük ama emin değilim tabi dış gebelik de çok ağrı oluyor dedi öyle aman aman bi ağrım yok 🥹
seynepon momBg bana da bir şey vermedi son betamı vermeye giderken günlük pedim pembesimsi çoğalmalar vardı nirazda kramp ama ben yerleşme sandım başta güzel artıyordu 400 e kadar çıkabildi dr a gittiğimde 180 lere inmişti kanamanız başlayacak demişti ertesi gün regl gibi başladı ⅞ gün sürdü ama tekrar beta takibi istemişti dış gebelik süphem var ama az bi ihtimal demişti haklı çıktı beta düşmesi gerekirken dalgalanma yaşadık 2 doz ipne yapıldı tam 40 45 gün sürdü yeniden adet olup beta sıfırlanmam 3 ay korunma verdi bu süredi genetik bölümüne test falan verdik bende hafif pıhtılaşma çıktı, üzülün ağlayın ben hiç tutmadan kendimi ağladım tedavi sonrası ilk gebeliğimizdi heycanımızdu okulların açıldığı gün kaybettim öğretmendim eve geldiğüm her akşam ağladım sabah gözümü silip geri işe gittim evde durmak daha zordu hiç rapor kullanmadım okulda kafamı dağıttım geçecek inanın ben de aynı yollardan geçtim hormonlar bizi zorluyor hormonlar sıfırlanınca insan tekrar normale dönüyor💕