Emirela0206 kızlar yeni bir test aldım biliyorsunuz bat tarihine 1 gün varken test yapmıştım tam verimli bir test olmadı aklımdaki soru işaretleri gitsin diye test yapayım diyorum sabah ilk idrar ile mi yapayım yoksa şuan mı ???
Fatmadmr37 Emirela0206 ikinci yani şimdiki gebeligimde öğleden sonra yapmıştım bende hemen çıkmıştı gecikme de yoktu daha. Nasip canım istersen bekle sabah yap yani çok da bir şey kalmadı.