segah06 Kizlar 5 aylık hamileyim çok az yiyebiliyorum ama yediğim o azıcık şey gibi kendimi patlatacak gibi hissettiriyor. Nefes vs alamayacak gibi oluyorum neredeyse. Normal mi ya?
irem-16 segah06 canım benimm çok erken başlamış bu durum sende. Evet gayet normal ama ben 7.ayda böyle olmuştum mesela ve bana erken demişlerdi. Senin de bayağı erken başlamış. Allah yardımcımız olsun ❤❤❤
Baby_B segah06 bende 7.ayda olmustu geciciydi 8.aydayiz suan Yok Ama fazla yemeyin,bebek baski yapiyordur mideye Yemekle sivi almayin mesela
Mrvsmt2502 segah06 maalesef normal 🥲 ilk gebelik mi ? İkincide daha fazla oluyor şuan 27 haftalık gebeyim karnım 9 aylık gibi sanki dünyaları temişim gibi bir his var aşırı tok hissediyorum halbuki çol az yedim 🤷♀️ yuvarlanarak hareket ediyorum
hhaziran segah06 16+3 şu an öyleyim, akşam az yedim ona rağmen şu an karnım patlayacakmış gibi🤦🏻♀️ ilk gebeliğimde hiç böyle erkenden olmamıştı
myangelson segah06 daha demin brokoli salatası yedim dünyaları yemiş gibi zor nefes alıyorum 33+1 haftaligiz neredeyse 1 aydır var bu olay 🥲
Marsilyasabunu segah06 6 aylık oldum bende aynı olmaya başladım nefes alamıyorum sanki göbek deliğimden patlıycam
Marsilyasabunu segah06 az yesem de oluyor çok yesem de hapşurunca kaburgaların kırıl gibi oluyor miğde bulantısı ilacını da hala kullanıyorum
sehnazz000 segah06 bende 4.ayımda başladı kaçıncı hamilelik Ağzıma ufacık şey atayım patlayacak gibi hissediyorum doktora sormuştum normal dedi