Dlktpl Kızlar 18. Günüm bugün ovulasyon testim biraz koyulastı geç yumurtluyorum benım gibi yapan var mı günde kaç defa yapmalıyız
Haribo42 Dlktpl bir kez yapiyosun normalde canim iki cizgidebelirgin olunca ovule yaptn demek bende oyle yapmistim gec yumurtladim iki cizgide ciktimi
DenizKartas Dlktpl tatlım pko varsa geç yumurtlarsın ben adetimden 48 gün sonra ovülasyon testin çift gördüm ve hamileyim pes etme.d
Seva____seva Dlktpl instagramda birgebenin gunluğu var ona yaz o sana yardimci olsun test konusunda yanlis yaparsan bide kaciyo yumurtlama sonucda ayda 1 kere bir gun yada iki gun suruyo kacirmamak lazim. Yada yutupdada kanali var ordanda izliye bilirsin
Tugbasss Haribo42 yanlışınız var ovülasyon testi ilk idrarla yapılmaz lütfen bilmiyorsak yanlış bilgi vermeyin
Dlktpl Haribo42 ben daha once hamıle kaldıgımda ıkı uc kere yapıyodum 7 saat arayla ozaman yakalamıstım ama sımdı daha yenı hafıf koyulastı sankı ıkı gun surcek yumurtlamam
Tugce1803 Haribo42 ilk idrarla olmaz o gebelik için geçerli saat 14.00 de en uygun olan zamandır ve en az 2 saat öncesinde sıvı alımını kesmek lazım
Haribo42 Dlktpl benim aile dostu doktor tanidigim var o hep diyoki 12 saat suruyo hatta son 6 saat son aktif olmuyomus ilk 6 saatte olasilik vok suksek diyolar
Haribo42 Dlktpl benim karisik ya ben ilk denedigimde hic yumurtlamadim sonraki ay 18 de yumurtladim .. ama dktor bazi insanalrn her ay yumurtlamadigini soyledi sanirim bende onlardanim:)
Dlktpl Haribo42 bende oyle ayda uc kez yumurtlamam adetım gecer cıft cızgıyı goruncemı korunmamak lazım acaba buay bıraz garıp uzun surede. Sonra ılk kez denedıgım ıcın
Dlktpl DenizKartas yok cnm pko bende 20 22 de yumurtluyorum genelde sanırım adet gunun de anlarım dımı hamılelıgı
Dlktpl Kızlar tam baya koyulasmaya baslamıstı ogşen en son 4 te yapmıstım ama bıanda daha da sılıklestı acaba catladımı kacırdımmı tam koyuyu
Dlktpl Malatya44 cnm normalde 27 ama ıkı aydıt dogum kont ılacı kullandım bebek kaybedıp yapısıklıj olmustu operasyon gecırdım ıkıay da 17 sınde adet oldum genelde 21 de yumurtluyorum yarın oglen yenıden yapıcam ovuşasyon testı
Malatya44 Dlktpl geç yumurtlama oluyorsa geç adet olursun. Bu sende oluyor mu cnm. Mesela bu ay geç yumurtlama oldu adetin süresi de uzuyo mu senin??
Haribo42 Tugbasss benim çevremdekiler oyle yapti bende oyle yaptim ve 2 cizgi cikti cok net hamilede kaldim:)
Ggggggggggg Öğleden sonra 1 4 arası bir kere yapılacak diye biliyorum ben de ama geçen ay saat 1 de yaptım silikti evdeydim o günde hadi bi daha yapym dedim saat 3 buçuk gibi koyulaştı ben öyle tesadüfen yakaladım yani yapmasam kaçıracaktım çünkü ertesi gün silik çıktı tekrar
Tugce1803 Essx yumurtlamanız ne zaman olmuştu ve adet döngünüz nasıl ne kadar zaman sonra öğrendiniz hamile olduğunuzu?🤨
Dlktpl Essx tebrık ederım cnm benımde t cpk koyu cıktı bıkac gunu degerlendırmelıyım sanırım geceye dogru catlar
Ggggggggggg Essx Canım ben de kullanıyorum ama günde bir kere mi yapıyorsun? Ben saat 1 de yapmıştım silikti 3 gibi evdeyim bi daha yapayım dedim öyle gördüm yumurtlamayı riskli geldi yakalamak bu ay için
Tugbasss Haribo42 bende öyle yapmadım hamileyim ve öyle yapılmıyor diye çok video izledim bu yüzden yazmak istedim