Umarım bırakabilirsiniz bende gebeliği öğrenince bıraktım zor oldu ama başardım. Abimin eşine de doktoru bırakamıyorsan günde 2-3 içebilirsin demiş o da hiç bırakmadı ama baya sıkıntı çekiyor şu an. Çocuk bi hasta olmaya görsün mutlaka hastanelik oluyo iğneler serumlar oksijenler falan 2 yaşında daha ama çok sıkıntılı durumlar yani. Olacağı varsa elbet yine olur ille sigaradan diyemeyiz ama en azından vicdan yapmazsınız ilerde Allah sağlık sıhhat versin inşallah hepimize ve evlatlarımıza.