Beysaaa
MiracAlpinveUmutunAnnesi
Doğum anı zor gelmedi bir kaç ıkınmada bebek çıkıyor zaten evet biraz zorlayıcı ama sonrasında çok rahatlıyorsunuz bana zor gelen suni sancıydı belim de zaten ağrım vardı ufaktan ama asla açılma olmuyordu bebek kanalda olduğu için fitil verdiler fitille birlikte 1 saate yakın nst bağlı kalıyor bu kısım bana zor geldi nefes egzersizleriyle dayanamaya çalışıyordum sonra gelip çıkariyırlar 15 dk falan o sıra da yürüyüş yapıyordum saat 1 den 7 ye kadar suni sancı çektim Allah tan çok daha uzun olmadı son dk artık sezeryan diye yalvarmaya başlamıştım yine nst bağlı sancı çekerken kanama geldi ardından suyum geldi açılmam o sıra baya hızlandı gelip fitili çıkartıp gittiler çam sakura tam açılma olana kadar sancını yalnız çekmeye yönlendiriyorlar sadece arada gelip açılma kontrolü yapıyorlar en son gelip baktıklarında tam açılma var diyip yattığım yeri çatala çevirdiler ondan sonrası hızlı gelişti bir kaç ıkınmada bebişim doğdu çok şükür
Doktorların hemşirelerin ebelerin davranışlarına gelirsek ben kötü bi davranış almadım hepsi fe iyiydi ilgiliydi beğendim hastaneyi temiz ve sürekli kontröl ediyorlar memenun kalmıştım ben
Sadece alttan yırtılmam çok olmuştu nerde yanlış yaptığımı anlamadım
Size tavsiyem normal doğum yapacaksanız öncesinden nefes egzersizi ve ıkınmayı nasıl yapacağınıza dair ebeden bilgi alın ben sormadım ve bu konuda öncesinden bilgilendirmemişlerdi sadece doğum anında bırakma devam et diye yönlendiriyorlar