Sevimaltnn Kız bebek tahmin yapıldı ama ben şimdiden isim bakmaya başladım 😂şu isimler hoşuma gitti sizce nasıl hangisi güzel veya önerilerizede açığım❤️ Duru ,Sare, Asel, İpek , İnci , Alya , Parla
Papatyamom44 Sevimaltnn kızımın adı duru görünce duygulandım sağ salim kucağınıza alın prensesinizi inşALLAH 🤲🏻❤️
Susenasu Sevimaltnn biz de Sare düşünüyoruz ama bazen kulağa söylenişi kaba mı geliyor diye düşünüyorum😄
Sevimaltnn Papatyamom44 amin inşallah canım bu ara çok kullanılan çok güzel masum temiz bir isim gibi geliyor kızlarada çok yakışıyor gerçekten duru ismi🥰🥰
Sevimaltnn Susenasu banada arada öyle geliyor hamile olmadan öncede bakıyordum bu isme bazıları kaba olarak söylerse diyede düşünüyorum açıkçası😁😂
Rbabtn Susenasu bence çok güzel kuzenimin bebeği sare 2 yaşında sinirliyken falan da söylenmesne dikkat ediyorum ben o ses nasıl çıkıyor diye😂 gayet hoş
Sevimaltnn Susenasu ama bence haklı bir anne isyanı ömür boyu o ismi kullanıcak nasıl durduğunu düşünmek en doğal hakkımız😂😂