Merhabalar kızlar. Bebeğim 37 günlük. Sürekli kusma şikayetiyle doktora götürdüm bugün. Yüzünde ve vücudunun farklı yerlerinde kırmızı kabartılar da var. Doktorumuz inek sütü proteinlerine karşı alerji ve reflü dedi. Alerji immünoloji uzmanına randevu aldık. (Kızım yıllardır farklı bir alerjiden tedavi görüyor) sormak istediğim başına böyle bi durum gelen var mı? Bebeğiniz de ne gibi belirtiler oldu ? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🌷