Yoyko ultimate travel sistem aldık biz de, ana kucağı içindeydi. İlk etapta sağlamlık açısından travel sistem alalım bebek büyüdüğünde kabin bi bebek arabasına geçeriz dedik. O yüzden çok da yüksek meblağlara çıkmadık travel sistem için, zira herkes ağır ve hantal diyor. Henüz kullanmadık ama bence çok yer kaplıyor, arabamızın bagajı büyük olmasa cesaret edemezdim sanırım buna.