vasmandara Devlette ya da özelde gittiğiniz detaylı ultrasonlar yaklaşık kaç dk sürdü? Bilgi almak için aradığımda 15 dk diyen de var 40 dk diyen de, uzun sürmesi daha detaylı bakıldığı anlamına gelir mi?
Deleted33000 vasmandara bende surda bekliyeyim ilk iki çocukta yaptirmamistim ama şimdi bu gebeligimde yaptıracağım insallah
Evrimnbe vasmandara benim ortalama 20 dk sürdü. Özelde yaptırdım detaylıyı şimdi şöyle ki gittiğiniz uzmana göre değişir bence süresi benim gittiğim doktor kocaeli de alanında en iyilerden biri herşeyine en detayına kadar baktı ama hızlı bakıyor ölçüyor hemen normal diyor yani uzun uzadıya bakacağı bi durum yok aslında kafasından tutun ayak parmaklarına kadar baktı ki cd verdi olası durumda bi sıkıntı olsa kanıtlanabilir yani doktor bakınca anlıyor direk ölçüm yaptığında vs 1 saatini alacak kadar değil bence ortalama belki yarımsaat denebilir o da fazla fazla incelesin diyim. İşinde iyi bi perinatoloji doktoruysa hızlı hızlı inceliyor ölçüyor çok uzun uzun bakması anca bebeğin bi sıkıntısı olur süreç öyle uzayabilir
Handey Benim 1 buçuk saat sürdü hiç kalkmadan.bebeğin kalbine beynine böreklerine damarlarını kısacası tüm iç organlarını bakılıyor.plasentaya rahim ağzına vs bir sürü bakılan nokta var.15-20 dk da bitmesi pek mümkün değil bence.bittiyse de her organa ayrıntılı bakılmamıştır
Evrimnbe Handey bebeğinde annenin de herşeyine bakıldı benimkinde uyluk kemiklerinin ölçümüne damarlarına parmak uzunluklarına dudak göz ölçümüne kadar inceledi benim doktorum plesentası suyu kordonu gibi şeylerde incelendi tek tek söylüyor şuyu normal buyu normal diye 20 dk bitirdi doktorum alanında iyi bi doktorsa 1.5 saat aşırı uzun bence tabi bebeğin durumu da değiştirir bu süreci ama benim çevremde devlete de gidenler max yarımsaat diyor
Handey Evrimnbe ben prof perinatoloğa gittim.sadece kalp odalarını ve damarlarını incelemesi 20 dkdan fazla sürdü.250den fazla görüntü aldı.normal de daha kısa sürüyor olabilir ama benim uzun sürdü hiçbir problem de çıkmadı
Evrimnbe Handey yani burada doktor yarıştırmayacağım benim doktorum da prof eray çalışkan googledan bakarsanız demek istediğimi anlarsınız. Aynı şekilde benim bebeğimin de bakıldı hatta biz eşimle şok olduk bu kadar detaylı nasıl görüyor bakıyor diye elime kağıt verdi bakıyorum bütün organları cm olarak yazılıp incelenmiş durumda çıktısını vermiş doktorum dediklerinizde aynen var ve max 20 dk sürdü işinde uzman doktorun kesinlikle max yarımsaatte çok rahat bakacağını düşünüyorum :)
Mry2020 Doktorum normal muayenede yarım saat kadar bakıyor zaten her şeyine ilk gebeliğimde de böyleydi o yüzden detaylıya gerek duymamıştım
vasmandara Evrimnbe teşekkür ederim paylaştığınız için. Umarım benim görüştüğüm doktor da 20dkda bu kadar detaylı sonuç verebiliyordur, memnun kalmanıza sevindim
Silakadir14 Evrimnbe benim doktor 10 dk bile sürmedi baktı kolunda kısalık var dedi normal mi düzelir mi çok detaylı baktığını düşünmüyorum devlette bile yarım saat diyorlar en fazla
Tugba2794 vasmandara özelde yaptırdım 35 dk sürdü, her bır ayrıntısını görene kadar incelemeyi bitirmedi