Herkese öncelikle merhabalar
Bu sabah arayıp cem hocadan randevuyu aldım arkadaşlar benim için bu randevuyu almak bile çok farklı bir duygu bu doktora gidip veyahut da şu anda gidenler memnun musunuz
Benim bu dördüncü tüp bebek tedavim olacak o yüzden süreç hakkında gayet bilgiliyim bilinçliyim sadece randevuyu aldığımı bile burada paylaşmak istedim içim kıpır kıpır 🥹